maandag, juli 04, 2005

Zomer



Rijs. Gurbe Douwstra gaf een optreden ter ere van het verschjnen van zijn tweede CD 'Myn Eigen Paad'. Hij werd begeleidt door gastmusici waaronder de talentvolle banjospeelster Johanna Hamstra afkomstig uit de Groningse Blue Grass formatie De Stroatklinkers. Mooi geluid, leuke Friestalige liedjes. De zon en de omgeving deden de rest. We hebben zelfs een poging ondernomen voor een dansje, maar dat liep uit op een fiasco. Toen maar koffie gedronken op een zonovergoten tuinterras waar 'Eric and the Grumbling old men' het muzikale gedeelte overnamen. Covers van o.a Hank Williams en andere C&W highlights. Het was het bandje van de eigenaar samen met zijn zonen. Het was nog lang onrustig in de theatertuin.

Heerenveen. Ondertussen zit ik nog steeds met een onopgelost mysterie. Ben ik nog steeds verward en ben ik op zoek naar de lijn van het verhaal. Misschien ook wel naar hét verhaal. Ik moet voor mezelf weten waar het overgaat. I'm in trouble! Wat is er gebeurt? Waar werd de waarheid een geheim? Het had iets met de tijd te maken. Heb ik nog tijd? Wordt vervolgd.

Geen opmerkingen: