vrijdag, juli 01, 2005

Nieuws?

Heerenveen. Melle kwam langs (hij was op de fiets op weg naar de camping) en melde dat we volgende week woensdag met z'n vieren de studio ingaan om te repeteren voor de aanstaande opnames. Iedereen is enthousiast. We beluisterde een cdtje met enkele ideetjes voor nieuwe nummers onder het genot van een kop koffie en een stuk koek. We bespraken de mogelijheid om een tourtje te doen langs bejaardenhuizen en/of asielzoekerscentra in de provincie. Friestalige liedjes worden hier vast en zeker gewaardeerd. Melle vervolgde zijn reis na een uurtje weer. Toen hij op zijn fiets stapte stak er een straffe wind op. Hij zal het wel halen.

Ik liep over de avondmarkt van Franeker toen mijn mobiel schnischnaschnappi piepte: "Melle?" "Ja, het wordt woensdag. Rini en Jan kunnen allebei" Ik antwoorde dat ik nog terug zou bellen om precies af te spreken hoe we het doen met vervoer. "Ben je nog goed aan gekomen?" vroeg ik. "Een dikke bui op de kop, maar ik heb het overleefd. Ik zit nu hoog en droog in de caravan."

Ondertussen was ik op mijn plaats van bestemming aangekomen. "We bellen!" We braken het gesprek af en ik zette mij aan een kop koffie met gebak.

Geen opmerkingen: