maandag, juni 13, 2005

Gebeurt er nog wat?

Heerenveen. Jouke zit op Terschelling en viert het Oerol festival. Zijn laatse smsje was: "Tent en regen", waarop ik hem antwoordde: "Sluit je ogen, tel de druppels en roep 3x gobbelgobbelgobbel". Wat hij daar verder allemaal beleefd kunnen we t.z.t lezen op zijn 'oor-log'. Melle zit met zijn koptelefoon op, op de camping zijn gitaar techniek te verfijnen op zijn Gibson Meroder en om onze nummers van nog mooiere arrangementen te voorzien. Rob moet vandaag de tuin(?) in. Dat sowieso, maar het logseizoen is weer geopend. Er zal weer dagelijks verslag gedaan worden aangaande zin en onzin in het leven van een Crazy Brain.

Schipbreuk

Het zijn mijn zenuwen;
geraakt door gebral,
gekneusd door domheid

Verdrinken is geen optie.
Zoekend naar een boei
ontwaar ik de kim
van mijn bestaan

Het is Liefde wat ik achterlaat en zich voor mij uitstrekt.
slechts één druppel tussen Titanic en nanochip
ben ik verwijdert
van de alles verslindende dood.

©2005

Geen opmerkingen: